Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring med vognen Baby Travel, som er Refleks sin vogn etter som jeg har forstått? Synes at jeg ser så få som har den vogna og den er så mye rimeligere enn andre vogner så blir litt skeptisk....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ei som har den og hun er kjempefornøyd. Jeg har også en lignende vogn og er glad jeg ikke har brukt 7000 for ei vogn jeg kommer til å bytte ut med ei mindre trille så fort bebis kan sitte

Skrevet

Jeg har hatt Babytravel!

Jeg har vært veldig fornøyd med vogna. Bagen var god og lun, kalesjen hadde en ekstra liten solskjerm og vindtrekket hadde en vipp opp foran åpningen, så lille kunne ligge lunt og godt skjermet for sol og vind uten at jeg behøvde sånne tepper foran åpningen... (er litt motstander av det...) Om sommeren når det var veldig varmt kunne man kneppe opp kalesjen bak slik at det ble "gjennomtrekk" i vogna. Veldig smart!Vogna er veldig stødig, storesøster satt oppå bagen en periode før vi kjøpte en søskenvogn og hun kunne stitte og "hoppe" uten at vogna var i nærheten av å tippe. Handlekurven var stor og god og jeg synes kvaliteten på vogna var veldig god. Ble faktisk overrasket over dette da jeg har hatt langt dyrere vogner som både har raknet i sømmene og skranglet av gårde. Babytravel var stille og nydelig å trille!

Eneste som var ulempen var at den var veldig bred mellom bakhjulene...

Jeg kom ikke inn i den innerste gangen vår med den, og det var så irriterende at jeg byttet vogn til slutt, så har bare brukt bagdelen sånn ordentlig. Men prøvde sportsdelen og den virket veldig god. Godt og mykt polstret sete, og 3-åringen min fikk plass i den. Sportsdelen hadde også et godt stormtrekk og det gikk an å kneppe opp bak for luftgjennomstrømning på varme dager.

Så har bare positive ting å si om denne - hvis du ikke skal trille på veldig smale steder da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...