It's all about me Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Skal sjekker ungene regelmessig nå da det har blitt funnet et tilfelle i barnehagen. Begynte ikveld og et eller annet satt igjen på kammen da vi gredde eldstemann. Men er sannlig ikke sikker på om det er egg, lus eller flass, he he. Har aldri noen sinne vært borti lus før, så er fullstendig nybegynner.
melkekua™ Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 http://www.fhi.no/dokumenter/70703cf5b1.pdf
NormaJean Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 egg kan være litt vanskelig, men du ser at det er lus når de er klekket. usj og æsj fikk lus for 4 år siden (jobbet på barneavdeling) blææææh, det var kjipt!
It's all about me Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2010 Takk, det var noe av det samme jeg fant da jeg googlet, men ble ikke sikker. Men etter det jeg leser så skal man sjekke kam og håndkle nøye. Vi dro kammen gjennom en gang og det satt masse på, heller over mot tørr hodebunn nå ja. Skal sjekke igjen imorgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå