Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Jeg dro til svigermor i stad, og samboeren min hadde fortalt henne at jeg hadde hatt litt vondt i magen på morgenen. Så spør hun når jeg kommer dit foran min samboer og svigerfar (som satt og spiste lunsj) "Var du løs i magen eller?" Ble helt paff jeg. Føler meg ikke komfortabel med å diskutere hvordan avføringen min er foran henne, samboer og svigerfar! Det var et litt merkelig spm eller?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Du er litt prippen, og hun litt vel åpen. Mange familier snakker åpent om denne delen av kroppen, også rundt bordet.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Kan jo hende de var redd for at du hadde farang. Er det så ille ett spørsmål da? Jeg synes du er prippen.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Ikke noe jeg ville spurt om midt i lunsjen, men min familie er også slik og kan stille de utroligste spørsmål på de merkeligste tidspunkt. Bare å svare "neida, det går bra nå" og la det bli med det
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Noen personer tenker ikke så godt over hva de sier til en hver tid. Ta det som at hun føler seg komfortabel med å prate med deg da! :-)
2 små og en undulat Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Er ikke så uvanlig å prate om dette i familier. Jeg er nok litt "prippen" og blir brydd av slike spørsmål, så jeg skjønner at du blir flau over sånt;) Men.. svigermoren din var nok bare opptatt av hvordan det gikk med deg, hun vil bare vise litt omsorg:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Du er litt prippen, og hun var kanskje litt direkte uten å tenke seg om. Det er verre når svigermor legger ut om hemoroidene sine og forteller om hvordan hun må bruke aloe veragele for å få ut noe.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Jeg tror det var godt ment av svigermor. I vår familie snakkes det høyt og lavt om avføring hehe
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 Ja, jeg hadde en følelse av at det var jeg som var prippen.. Så da får jeg prøve å leve med det:) HI
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. februar 2010 #11 Skrevet 12. februar 2010 Jeg hadde ikke reagert på en sånn kommentar. Kanskje et litt snodig tidspunkt å nevne mageproblemer på- mest for de andres matlyst-, men spørsmålet var nok bare velment.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #12 Skrevet 12. februar 2010 Haha! Jeg las den første setningen som at du hadde slått svigermoren din:) (dro til) I min familie snakker vi om sånt, men kan forstå at andre kanskje reagerer på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå