Gå til innhold

damer med dårlig helse grunnet graviditeter,,,hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da tenker jeg på dere som har ligget hele svangerskapet pga ekstremsvnagerskapskvalme men av en eller anne grunn klart og lagt på dere alt for mye for det! Fått gikt,slitasje muskelsvikt bekkenløsning overvekt sjedefremfall,fødseldepresjoner,brokk, osv

Har dere fått flere barn? tåler kroppen dette? Jeg vil ha mitt 3 barn men må opreres for brok og overvekt først...Er dette bare dumt av meg eller går det bra for de fleste tiltross for kombinasjoner nevt ovenfor?erfaringer?

Takk for svar :)

Fortsetter under...

Skrevet

å hjelpes, med de komplikasjonene der ville jeg ikke turt å få et barn til gitt!

Skrevet

Jeg har hatt samtlige av de problemene under/etter fødsel. Er blitt anbefalt å ikke få fler barn (har fått to), og er fornøyd med det. Men hvis legen din mener at det vil gå bra å prøve på 3mann , så er jo valget ditt:=)

Skrevet

Sant nok..men er vanskelig..selvfølgelig mer enn fornøyd med de to barna jeg har men ønske om en til er veldig sterkt.Takk for svar! :) HI

Skrevet

stakkar hi! noen får alt og noen får ingenting,synese det er urettferdig i dette tilfelle!lykke til med ditt hi!

Skrevet

Høres nesten ut som meg!! Rådvill selv! Ta en prat med legen din du :)

klem

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...