Bortskjemte Prinsesse Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Helløu...! Datt over en tråd om dib, å ble bare surrende innom her litt.. Noen gamle kjente her innom ennå...? *pelle sæ i nesa å vente på svar*
Rampongi Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 hehe, ikke vet jeg, men artig at du stakk innom på en fredagskveld
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 venter litt, å ser det ann om ungene sovnet nå, så skal jeg løpe ut en snartur. leeeenge siden jeg har vært innom dib ja! ;-)
Mille** Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Hei! Kjentfolk her ja. Skal straks ut på byen, sitter pyntet og sipper vin mens jeg venter på at klokka skal bli 20.00. )
Mille** Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 haha....har vel drukket nok........NIPPER vin, sipper ikke! ;oD
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2010 Nei, jeg drikker ikke annet enn brus jeg. Min kjære kom akk hjem fra jobb nå, og jeg knasker ennå antibiotika etter en kraftig infeksjon i lymfekjertlene mine i halsen. Men NIPPER litt til et oppvarma pizzastykke etter middagen idag. Etter et raskt kaffebesøk hos svigersøss rett over veien her. Kjempekjekt du prøver å alkoholisere andre mødre på den måten altså...
Bortskjemte Prinsesse Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 12. februar 2010 OJ! Sina, jeg svarte jo helt feil her! Sorry! Ja Ina, det er meeeeg! Men bare innom å sier hei, og forsvinner sikkert like raskt igjen.. ;-)
Voilà Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Skulle gjøre det samme i går, men er stucked ennå=/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå