Gå til innhold

Ingen svar på anomyn så jeg spør her! -som ikke anomyn men sånn er d!:Pkan man

Anbefalte innlegg

Skrevet

slanke seg på en sunn måte all grete roede selv om man er gravid? jeg har 20 kg for mye..skulle da tro at d skulle gå an å passe vekta sel om man er gravid? Man må jo ikke legge på seg? Noen som har peiling?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har en arbeidskollega som brukte grete roede da hun var gravid. Tror nok det er tryggt og det fungerte veldig bra for henne. Hun fortsatte etter graviditeten og tok faktiskt av 20 kg.

Masse lykke til og gratulerer med baby i magen:)

Skrevet

Spise sunt og med måte kan du gjøre selv om du er gravid (og det er jo hovedsakelig det Roedekursene fokuserer på). Vil tro at du får veiledning på kurset, så det er vel også det beste for barnet ditt :-) Ville ikke tatt noen av de lavkarbopoppiskurene derimot. Det må man nok vente med til man er ferdig med både graviditet og amming!

Lykke til :-)

Skrevet

Mener det var innom ei som skulle passe på vekta MENS hun var gravid... Innbiller meg at hun skulle ha litt mer av noe?? Melk kanskje?? (Kalsium?)

Begynner jeg med gr betyr det bare at jeg spiser sunnere, og muligens MER enn jeg gjør nå... Og da er det vel ikke galt å¨slanke seg?? For man sulter IKKE med GR...

Skrevet

Takk for svar alle:) Har nylig tatt av 25 kg med GR og vil gjerne hlde meg der,så da tror jegkanskje at jeg fortsetter med d jeg gjør:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...