Gå til innhold

hvorfor blande dere? er det ikke opp til hver enkelt`?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er snart 26år, min storesøster er 29 og vi har småsøsken under 5år. det er så greit, mine barn og mine småsøsken har så mye glede av hverandre. om noen er 15år å får barn eller 50år å får barn,så er vell det opp til hver enkelt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må få lov til å stille spørsmål når ting ikke er sånn som man er vant med. For min del mener jeg at når man har voksne barn og de begynner å få egne, er det på tide å innse at toget har gått. Hadde mine foreldre fått barn nå, hadde jeg syns det var kvalmende i og med at de er rundt 50 og min største er 6 år. Er det ikke godt nok med barnebarn når man er såpass opp i årene?

Skrevet

Å få barn når man er over 40 er ikke meningen rett å slett. Snakker 45+ da.

Du klarer ikke ta vare på dem ordentlig. Samme hva du tror, å jo eldre du blir jo mer overbeskyttende blir du.

Pluss at du dør når barna er veldig unge.

Ego !!

Å 15 år.... herregud , det gidder jeg ikke svare på engang.

Skrevet

Min stemor fikk barn da hun var 42 år, så min halvsøster er 32 år yngre enn meg. Jeg var faktisk gravid med mitt tredje barn selv da jeg ble storesøster :)

Plager ikke meg i det hele tatt, og har aldri fått negaive kommentarer heller jeg. At folk trekker på smilebåndet og synes det er koselig på en litt komisk måte kan ihvertfall jeg leve med, kan ikke du?

Bare for å ha sagt det var ikke ungen planlagt da, men det hender faktisk at prevensjonen svikter selv om man har passert 40 år. Står respekt av at de ikke klarte ta abort synes jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...