Gjest Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Syns alle er det,både her og i omgangskretsen min... Begynner nesten å kjenne presset nå altså....hehe Er bare det at jeg nok blir veldig hekta og det har jeg ikke tid til akkurat nå:-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Neida, du er nok ikke den eneste Man blir hekta, og det er en uting....
melkekua™ Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Jeg er ikke der...meldte meg ut når det begynte å ta litt av....men de har jo diverse opplysninger om meg fortsatt :-s
♥En prins og ei prinsesse♥ Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 var der før, men ikke nå lenger, ble så hekta at det var skummelt. men nå tenker jeg ikke på det i det hele tatt og er veldig fornøyd med å ikke være der mer:-))
Monajenten Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har ikke! Og jo mer folk maser, jo mer nekter jeg;) Prinsippsak, og jeg skal IKKE på facebook!
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 hehe, jeg vet om TO stk som ikke er der, og de blir til stadighet minnet på det
En Prins + Prinsesse Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 jeg har heller aldri hatt det.. å føler ikke for å få det heller.. vil ikke bli hekta... selv om alle maser å spør, så gidder jeg ikke det der...
annethe Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Jeg er heller ikke der. Ser jo at jeg mister kontakten med folk jeg feks har gått på skole med. Før ble det en sms av og til, men nå er det alltid jeg som må sende siden de andre har kontakt med hverandre der. Men jeg kommer aldri til å gi meg Har også endel venner som ikke er der, men de har jeg så og si daglig kontakt med uansett.
lille sprelle Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Ikke den eneste nei! la inn en tulleprofil med feil navn for å se hva det var. Har fått såååå mange som ønsker å være min venn! skikkelig seriøst...hehe
Patetica fåkksi Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 Jeg husker fortsatt de som hvertfall ikke skulle ha mobil for en del år siden.
lillepixie Skrevet 12. februar 2010 #11 Skrevet 12. februar 2010 Har vært der, men meldt meg ut for lenge siden:)
*Lykkelig_mamma* Skrevet 12. februar 2010 #12 Skrevet 12. februar 2010 Signerer "monajenten"! Jo mer folk maser, jo mer trassig blir jeg! Ikke f'*** at noen skal få lokket meg inn på facebook, bare fordi "alle" er der! Er sikkert fordeler med det, men jeg orker ikke å "brette" ut privatlivet, og at alle skal få vite om hva jeg gjør eller skal gjøre.. Holder meg til vanlig mail og telefonkontakt jeg;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå