Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet på p-piller i fjor sommer etter å ha brukt de i 12 år med noen små avbrekk. Da kom det div symtopmer og gyn mente at jeg har PCO. Jeg ble veldig lei meg og så for meg laaaaaang tid med prøving og feiling på. Når ingen menstruasjon dukket opp, og 4. jan begynte jeg til akupunktur. 9. januar kom mensen! Regnet så med at mensen skulle bruke lang tid før den dukket opp, men øynet håp om at den kanskje regulerte seg litt da jeg fikk skikkelige menssmerter i helga. Fra lørdag til tirsdag gikk jeg med de kraftigste menssmertene jeg noen gang har hatt og noen sa at jeg måtte sjekke om jeg er gravid. "TSssssss! Det kommer til å ta laaaaaang tid enda! " svarte jeg da. Men siden jeg tok litt ibux pga smertene ville jeg bare avkrefte det, og tok en test. Hadde overhodet ingen forventninger, men jammen fikk jeg to positive tester gitt!!! Gjett om jeg ble overrasket. Ble plutselig stressa over at det gikk så fort....hihi!

Er da 4-6 i dag og håper at dette holder.

Så det var da et tips til dere som sliter med uregelmessig syklus - akupunktur! Har hjulpet meg med masse annet også, og kommer til å oppsøke det så fort jeg får noen andre plager iforbindelse med sv.skapet.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141427511-gravid-av-akupunktur/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...