Gå til innhold

Æsj! føler meg så dum :(

Anbefalte innlegg

Har en mann som har en tildens til å bli ganske "sentimental" når han drikker.. sier han selv da.. jeg vil helle kalle det kontaksøkende ;( Han er verdens beste mann, men jeg liker han ikke når han drikker.. For han driter fullstendig i meg, men alle andre må han hele tiden oppi! Han har selv gjort en veldig dum ting med å sende masse meld til en kjerrign som han ønsket veldig mye mer kontakt med og hun var så sexy og deilig og herlig osv.. det sitter ganske godt inni meg enda, selvom det var i oktober en gang.. Jeg ville ikke at han skulle ha så mye kontakt med henne, og det har heldigvis ikke vært så mye i kontakt heller.. Og med en god vennine av meg, så bla han plutselig kjempe glad i henne osv.. men poenge mitt er, han var ute forje helg med den samme gamle gjengen sin! Og der har det da kommet enda en gjeng inn i bildet.. i den gjengen er det da en kjerring som er drit forelsket i min mann! og jeg syns jo det er koselig for hannes del osv.. men når hun begynner å si at hun skulle ønske at vi ikke var gift og at vi må skille oss for at de skal gifte seg og sånt, da blir jeg litt hissig.. Vetsje hvorfor, men jeg liker det ikke.. ikke i det hele tatt! Kansje jeg er paranoid, men etter det med hun kjerringen, så har jeg vært ganske sjalu! Men klarer liksom ikke la være å tenke på det.. dum som jeg er..

Arf.. fikk vel ut litt no :( Men hva sier dere?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141427360-%C3%A6sj-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-dum/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen din blir ikke bare sentimental i fylla, men direkte håpløs!

Han oppfører seg totalt respektløst ovenfor deg.

Enten får han slutte å drikke, eller så må du lære deg å leve med dette.

Ikke rart du blir paranoid - dette hadde jeg aldri funnet meg i.

Du VET IKKE hvorfor du reagerer på at en "kjerring" prøver seg på manne din og ønsker at dere ikke var gift? Er du helt ute på jordet, eller er du på bærtur?

Det er vel ingen som IKKE reagerer på sånt hvis de er glad i mannen sin, og ikke direkte ønsker at noen andre skal stikke av med han.

Men oioi, dette gjaldt jo kjerringer, det blir noe helt annet enn om en annen dame hadde prøvd seg. Kjerringer er jo gamle, sånn ca i bestemorsalder. Så de er ikke like farlige til å stikke av med mannen som yngre damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...