Gå til innhold

jaggu ble det innsett idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei igjen dere...

endelig var thrilleren over for denne gang..nå venter bare den laange ruge tiden ;) som jeg er så uendelig glad jeg fikk være med på denne gang...for det var vi vel ikke så optimistisk til noen egentlig...

men kom på hausken idag og der ventet ett førsteklasses egg delt i fire like deler og runde i kantene og uten noe fragmenter..det var ett A egg;) fikk se det på skjerm også for første gang..helt utrolig rart hehe:) tenke at det der kan bli barnet vårt:)

vel nå er det langt fram og mye skal stemme enda...men nå er vi bare sjeleglad for at de 2 eggene jeg fikk ut ble befruktet og ett ble perfekt...så nå håper jeg inderlig at jeg kan bli en av dem som kan fortelle at det ikke er antallet det kommer an på;)

skal sitte pregnyl idag og om 5 dager igjen pluss cyclogest 2 ganger for dagen som ekstra støtte....da ruger jeg i vei og skal prøve å ikke være så hekta på å være her denne rugetiden...blir litt sprø av all lesningen man kommer over:s

men innom å ser da;) lykke til til alle sammen!!!klem fra en litt sliten men glad tøysekropp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

masse lykke til vennen, *sender over babystøv*

Skrevet

tuusen takk vennen min!!:) suuger til meg babystøv til tusen!!

klemme

Skrevet

Lykke te tøysekroppen:=)

Klæm fra en ruger til en annen:)))))))))))))

Skrevet

takk pia:)) du kan vel teste snart du?

jeg har testdag 25 feb..

Skrevet

Tenkte å teste rundt 17/18 jeg. Satte inn den 4 feb:=)

Skrevet

spennende!!!:))

masse lykke til!!! hvordan føler du deg^?

Skrevet

Trøtt dagen lang,, å vondt i puppene...

Det er oppsummeringen her,,hehe

Skrevet

Gratulerer som ruger:o) Da er det bare å krysse fingrene for at det er din tur denne gangenXXXXX Masse lykke til!

Skrevet

Lykke til i rugeperioda :)

Nå begynner den å bli uutholdelig lang, altså ;)

Skrevet

Haha - denne gangen må jeg bare si, tøysekroppen:

Hva var det jeg sa?

Hehe - grattis :-) Viktig å ikke ta sorgene på forskudd. Prøv å kose deg litt i rugetiden.

Skrevet

Spennende:-) Krysser fingrene for deg:-) Jeg har også satt inn idag, føles lang denne rugetiden men også spennende:-) Lykke til:-)

Skrevet

Lykke til Tøysekroppen!

Er veldig glad på dine vegne, håper dette var EGGET!

Skrevet

Lykke til! Er så glad på dine vegne :-) :-) Det må gå bra denne gangen, det har du fortjent!!!!

Klem, gleder meg til testdagen og verdens flotteste nyheter!!!!!!

Skrevet

å er ikke dere bare de skjønneste jentene i verden!!!:))

mk73...hehehe:) måtte flire litt..ja der kan jeg se..sånn kan det gå men er ganske nøytral i forhold til resultatet....

flinke flinke embryoet mitt som bestemte seg for å komme i siste liten!!det må jeg bare få si....

my sweet 35:hvordan går det med deg nå da?:)

ser noen nick jeg kjenner igjen men ikke helt klarer å plasere men tusen takk for lykke ønskninger alle sammen!!!:)

Skrevet

masse lykke til tøysekroppen:) skal krysse fingrene for deg :)

klem :)

Skrevet

takk!:))

du ble jamme gravid du!!!:))))

gratulerer så masse..velfortjent! koos deg masse videre i svangerskapet:)

klem

Skrevet

Takk for det :) håper det går bedre denne gangen enn sist gang. men må jo bare tenke positivt :)

Skrevet

:-) Du fortjener bare det beste :-)

Mye bekkensmerter her om dagen, men jeg bruker krykker og går på vanntrening og fysioterapi og det hjelper heldigvis..bare 5 uker igjen, det skal vi klare vettu :-)

Lykke til, sender masse,masse babystøv :-)

Skrevet

takk for det sweet 35:))

godt det ikke er så lang tid igjen da til dere får møte lille i magen...kankjse babyen kommer før;)

suger til meg babystøv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...