Candy girrrl Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 For etter hva jeg har skjønt er det mange musicaler ;-) Og ikke alle stedene holder mål.
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Nå har jeg bare sett en musikal jeg da,som nevnt i det forrige innlegget ditt, men den var hvertfall på Dominion Theatre, lligger sentralt til i ene enden av Oxford Street. Ikke for stort teater,så sitter ganske nært scenen uansett hvilke billetter du får:)
maeve er tobarnsmamma<3 Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Nå har jeg bare sett en musikal jeg da,som nevnt i det forrige innlegget ditt, men den var hvertfall på Dominion Theatre, lligger sentralt til i ene enden av Oxford Street. Ikke for stort teater,så sitter ganske nært scenen uansett hvilke billetter du får:)
Candy girrrl Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2010 Takk :-) Skal undersøke. Flere tips?
ruffen Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Husker ikke navnene på teatrene, men gå etter de kjente musikalene viss du bare skal se en. Nå er det lenge siden jeg har vært i London, men mange musikaler går år etter år. Du kan f.eks se etter: Les Miserables (Litt trist, men fantastisk historie og musikk.) Starlight express (alle artistene skal være tog og går på rulleskøyter. Barnevennlig) Miss Saigon (Har ikke sett denne, men skal være veldig bra) Har sett Cats flere ganger, men den tror jeg ikke går lenger. Vet ikke om Mamma Mia og den Queen-musikalen går lenger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå