blond Skrevet 12. februar 2010 #1 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg ønsker meg: 1) Siter-funksjon. Man trykker på siter-knappen når man vil svare andre enn hovedinnlegger, eller kommentere noe spesielt i et innlegg 2) Rapporter. En knapp å trykke på som sender link direkte til moderator/webmaster om upassende innlegg med kommentarfelt 3) Fargeskifte. Når man logger på ønsker jeg at innlegg som er nye siden sist jeg var pålogget skal få en ny farge. Da slipper jeg å lete etter det som er skrevet siden sist. Det er spesielt praktisk når det er lange tråder. 4) Oversikt på Min side over debatter jeg deltar i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ranveig R Skrevet 13. februar 2010 #2 Del Skrevet 13. februar 2010 Eg ønskar meg: * Rapportérknapp, men då må det og vere nokon som følger opp det som blir rapportert. * Bedre søkefunksjon. Det treng ikkje vere "verre" enn at nyaste relevante innlegg kjem først. * Aktive linkar. Og så ønskar eg meg fred på jorda, men det er vel omtrent like sannsynleg som det andre her. Men det er verd eit forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
yasmina Skrevet 13. februar 2010 #3 Del Skrevet 13. februar 2010 stemmer i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2010 #4 Del Skrevet 18. februar 2010 Ønsk i den ene og spytt i den andre pleide bestemor å si. Her blir det nok ingen ting nytt og fancy. Gjeesssp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå