Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Overasker sambo med barnefri idag og når jeg var på do nå kom det litt lyse rødt blod på papiret..Kjenner litt mensmurringer også.. Har ikke begynnt å blø skikkelig..Er det sånn at det "renner" mens man har sex også...?? Hvis jeg ikke har begynnt å blø noe mer til ettermiddagen/kvelden og vi har sex..vil det komme blod på stellet til sambo da? Er jo ikke det viktigste med sex..hadde bare sett fram til det.. SÅ typisk å få den nå!!! ÅÅÅÅ!!!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Hmm- har du aldri hatt sex under mensen før?? Vi har det stadig vekk vi. Ja- det vil nok komme blod på stellet hans, men det bryr han seg kanskje ikke så mye om? Det beste er å ha i en tampong til rett før, for da er det meste der sugd opp:) Ha et håndkle under i tilf! det er mest første dagen så da kan det sikkert uansett komme litt. Men det gjør jo ingenting
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har sex når jeg har mensen. Noen ganger blir det litt søl men det er da bare å vaske bort. Kan for eks ha det på vaskemaskinen/tørketrommel om dere har det i samme rom som dusjen. Da er dere jo rett nær dusjen Eller i dusjen/badekar om dere har.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Hørt om kondom?? Ja, det kan renne og ja, han kan få blod på stellet. Null problem om dere bruker kondom.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Det renner da like mye selv om man bruker kondom. Eneste forskjell med kondom er at akkurat penis ikke får blod på seg.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Har ikke begynnt å blø skikkelig enda..kommer bare såvidt noe lyserødt når jeg tørker meg..Bare lurte for har lest ett sted at man stopper opp å blø når man har sex..Hmm..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Æsj!!! Sex når en har mensen??? Det har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre... Mannen min har slett ikke lyst å kjøre brannbil heller, så den saken er jo grei. Men for all del; hver si lyst:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Mensen er nok på vei, dessverre;) Og mensen stopper nok ikke opp under akten, heller det motsatte:/ Men kan ikke du bruke tampong og så kan dere kose dere på andre måter enn akkurat penis inn-og-ut?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 Syns sex når jeg har mensen er utrolig digg. Er så mye mer følsom da!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #11 Skrevet 12. februar 2010 Vi har bare enda mer sex under mensen, vi. Mannen min synes det bar er enda mer intimt, og han elsker det. Det er da bare å dusje før og etter. Nada problem!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #12 Skrevet 12. februar 2010 skjønner jo at man ikke stopper mensen helt ved å ha sex. At den blir borte liksom..men at man ikke blør skikkelig under penetrering..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #13 Skrevet 12. februar 2010 Blodet renner jo akkurat like fort ut av mormunnen din om man har sex eller ei under mensen! Det stopper jo ikke å komme selv om dere har sex! Men det er da ingen big deal å ha seg under mensen!! Ta i en tampong en stund først så er det ganske tørt og fint når dere starter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå