Gå til innhold

Sex og mensen! Ønsker svar fort!!

Anbefalte innlegg

Overasker sambo med barnefri idag og når jeg var på do nå kom det litt lyse rødt blod på papiret..Kjenner litt mensmurringer også..

Har ikke begynnt å blø skikkelig..Er det sånn at det "renner" mens man har sex også...?? Hvis jeg ikke har begynnt å blø noe mer til ettermiddagen/kvelden og vi har sex..vil det komme blod på stellet til sambo da?

Er jo ikke det viktigste med sex..hadde bare sett fram til det.. SÅ typisk å få den nå!!! ÅÅÅÅ!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141426751-sex-og-mensen-%C3%B8nsker-svar-fort/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm- har du aldri hatt sex under mensen før?? Vi har det stadig vekk vi. Ja- det vil nok komme blod på stellet hans, men det bryr han seg kanskje ikke så mye om? Det beste er å ha i en tampong til rett før, for da er det meste der sugd opp:) Ha et håndkle under i tilf! :) det er mest første dagen så da kan det sikkert uansett komme litt. Men det gjør jo ingenting

Jeg har sex når jeg har mensen. Noen ganger blir det litt søl men det er da bare å vaske bort.

Kan for eks ha det på vaskemaskinen/tørketrommel om dere har det i samme rom som dusjen. Da er dere jo rett nær dusjen ;) Eller i dusjen/badekar om dere har.

Annonse

Blodet renner jo akkurat like fort ut av mormunnen din om man har sex eller ei under mensen! Det stopper jo ikke å komme selv om dere har sex! Men det er da ingen big deal å ha seg under mensen!! Ta i en tampong en stund først så er det ganske tørt og fint når dere starter:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...