Gå til innhold

Hva er galt med Carena Double Swing?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har denne vogna, men er nå på utkikk etter ei ny med bedre kvalitet..Vogna er egentli kjempe god til 1 års bruk, og som søskenvogn..men jeg kjenner veldig godt på vogna at den er billig.. Funker godt om en ikke har bruk for tvilling/søskenvogn så lenge.:)

At mange selger den på finn.no har vel heller med å gjøre at man kanskje ikke trenger den lenger eller at en søskenvogn tar stor lagringsplass og man velger å selge den først som sist. Det er jo begrenset tidsperiode man trenger søskenvogn. Vi brukte vår Carena double swing i cirka ett år, men etter det gikk vi over til egen sportsvogn til hun minste og hun eldste begynte å ville gå mer. Nå skal vi ha en til og det er 1,5 år mellom nr.2 og nr.3. Vi kommer til å bruke den om igjen, men skulle helst hatt en med lufthjul og håndbrems i stedet. Lufthjul er en fordel på vinteren spesielt og siden vi ikke har tvillinger er det jo en vektforskjell på høyre og venstre side av vogna. Pga det sklir gjerne vogna litt mer til den ene siden hvis det er glatt underlag. Dessuten er det fordel med håndbrems i nedoverbakke siden det er tung å holde igjen en søskenvogn innimellom. Carena er kanskje ikke av den mest eksklusive typen, men den duger til sitt formål og sin pris. Ville satt større krav til en vogn til 10 000 kr enn en til 4-5000 kr selvsagt, og jeg synes Carena innfrir i fht prisen.

Annonse

Luft hjul på plast felger..;) Fortsatt ei simpel og billig vogn..som sagt over her..den holder i forhold til prisen! Om du er ute etter ei vogn du kommer til å bruke mye i 2-3 år hadde jeg gått for ei bedre vogn. Snakker av erfaring. Jeg har carena og har hatt det i litt over ett år..nå skal jeg gå til innkjøp av tfk twinner twist duo. Føler at carena er veldig plastikk! Mine to første barn er det 21 mnd. mellom og da funket carena vogna! Nå får jeg nr. 3 med 15 mnd mellomrom, og da føler jeg at jeg har bruk for ei bedre vogn som vil holde i 2-3 år til..og det tviler jeg på at carena gjør..

• 11 måneder senere...

jeg har vogna med plasthjul og er veldig fornøyd med den, brukt den fra minste var født til nå. Mine er 18 mnd og 3 år. Og vogna går ikke til den ene siden for den andre er tyngre.

Skal ikke si hva jeg ga for vogna. Men denne vogna er en god vogn. Og vi så på brio double wave sin, den var utrolig smal, oppi der hadde ikke minste mi fått plass. Denne carnea vogna er jo bred i sittedelen, romslig, store handlekurver.

Så er det jo litt hva du bruker den til da :) Vi bruker den hver dag til og fra bhg, og den knirker i alle fall ikke. Den er lett og god å trille.

4000 kr for en tvillingvogn er jo ikke billig. er jo ikke prisen som avgjør om vogna er bra eller ikke. Finnes jo vogner til 7-8000 som ikke er gode i det hele tatt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...