Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Synes dere det er for lenge for en 4-åring? Går bare 3 dager i uka.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Litt lenge, men bør gå bra når det bare er 3 dager i uka. De blir slitne etter en så lang dag.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Jeg synes det er lenge, men man gjør det man må. Det går helt sikkert bra!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Der ganske lenge, men helt normalt og noe de fleste barna trives med. Jeg tror imidlertid det er lurt å forsøke å unngå for mange organiserte kveldsaktiviteter når ungene har så lange dager. Mine er for øvrig nesten like lenge i barnehagen og de går 5 dager i uken. Det hender de er skikkelig slitne når de kommer hjem, men som regel er det full rulle enda noen timer.
Madeleine80 Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Jg har ei lita som går så lange dager 5 dager i uka. Selvsagt kunne jeg ønsker jeg kunne hatt mer fri men sånn er det desverre. Men hun trives godt og de blir vant og tilpasser seg det.Nå venter jeg nr to så da blir det 3 dager uka på litja til neste år siden jeg har permijson. Det gleder jeg meg masse til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå