zebra-giraff Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 sluttet på p-piller nå nylig - så nå er vi igang på å prøve å bli fler. Det er litt skummelt å tenke på, og samtidig veldig hyggelig! Noen fler som er på samme sted som meg, eller akkurat har vært der?
☆☆☆ Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Har vært der i 5 mndr, er ikke skummelt lenger. Er veldig utålmodig og skulle gjerne vært gravid for lenge siden, visste godt at dette kunne ta tid, men det er som om jeg trodde det skulle skje med en gang likevel, så for meg en sommerunge..
zebra-giraff Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 Tihi! Skjønner deg :0) Dårlig gjort at ikke alt går som planlagt :0) Du gått på p-piller frem til for 5 mnd siden? HAr første dag med "siste mens på p-piller" nå. Går en spennden tid i møte begge to!
☆☆☆ Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Gikk på p-piller i 10 år, slutta i oktober, tror jeg. Er vel inne i 6. syklus etter første TR. Er kjempespennende, men til tider altoppslukende. Jeg skulle ta det med ro og la ting skje når det skjer, men så har jeg vært her inne hver dag, jeg regner ut eggløsning og menstruasjon (begynte å grine siste tantebesøk), og i denne syklusen til og med brukt eggløsningstest. Sånn kan det gå
zebra-giraff Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2010 Håper det går fort for oss begge nå :0) Husker at jeg var veldig regelmessig FØR jeg begynte på p-piller, så håper det kicker inn nå :0) Får se an om jeg velger EL-test når jeg har kommet litt mer i tralten:0) Husker dårlig 10 år tilbake om noe jeg synes var kiipt:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå