Gå til innhold

fler som IKKe er kvalme?? og hva gjøres hos jordmor 1ste gang??

Cathreen

Anbefalte innlegg

er 11+1 idag, jeg har ikke hatt kvalme, helt fin hele tiden, bare kjappere sliten og litt svimmel iblandt.

ellrs føler jeg ikke noe større, bortsett fra puppane er litt ømme i ny og ne (litt støre livvidde og da).

gleder meg så inderlig til å få en mer fysisk bekreftelse et spark eller no.

jeg er vel heldig som slipper unnav kvalme og større betyngelser, men for meg er det enda ikke helt virkelig at jeg er gravid, enda jeg har sett den lille på indvn. ul. den lille kroppen og hjertet som slo....en uke igjen til jeg skal til jordmor men vet ikke hva gjøres der. tar de ul da?

trenger flere bekreftelser jeg!!

noen som har litt svar til meg, dette er min første gang.

Fortsetter under...

Jeg var hos jordmor første gang når jeg var rundt 6 uker, da var det en del papir som skulle skrives (bl.a. søknad til UL osv.) Det ble tatt en del prøver som: blodtype, HIV, urinprøve, blod% i tillegg til vekt.

Ellers snakket vi bare.. Ettersom det var så tidlig, var det ingen vits i å verken kjenne på magen, eller høre etter hjertelyd, noe de kanskje gjør på 12 uker..?

• 2 uker senere...

Jeg har ikke vært kvalm i det hele tatt og er nå i uke 20. Har også hatt lite andre plager. Bare veldig trøtt helt i starten og matlei og en del stikninger og ømme bryster. Men det er for det meste over. Det eneste jeg har slitt litt med og fortsatt sliter med er rennende nese. Men det er jo peanuts:-)

Kjente den lille sparke masse i går kveld. Det føles betryggende:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...