CMH Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Hun har fått en sånn ny kopp fra bambino med sugerør og den har et sånt lite lokk for å dekke sugerøret. Når jeg åpner og lukker den igjen hylflirer jentungen. Og enda gøyere var det når hun fikk det til selv. Lo den lille rampete latteren sin like hysterisk mye hver gang Så søt, hun smelter mammahjertet mitt hver dag. Ha en fin dag alle
Rampongi Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Nei, så koselig. Artig å høre sånn latter. Snodig hvor mye rart som faktisk er artig for sånne små God helg!
Makko med to små gutter Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 :-) Det er herlig å være mamma til 1åringer. Så lenge man har tid og greier å se interessen deres for alt og ingenting. Onkelen til mannen min sa det var mye morsommere å være bestefar, for da hadde han TID til å la ungen undersøke ting i sitt tempo uten å måtte blande seg eller avbryte fordi man skal rekke noe. Og direktør som han er tar han tiden:-) Det hadde tatt 43min for tulla (barnebarnet på 2år) å bli ferdig med et postkassestativ. -Prøver å ha dette litt i bakhodet, det er jo egentlig lite i livet vi MÅ rekke, og prøver å leve livet litt på ungens premisser. Gutten min er 1.5år og i går brukte vi over 30min hjem fra barnehagen (det kunne tatt 5min), alt skulle undersøkes, og så må han løpe litt fra mamma (selvfølgelig motsatt vei!) til slutt fikk vi "hjelp" at en av barnehage tantene halve veien. Mamma'n var sliten når vi kom hjem, men gutten var ganske så lykkelig, og lekte glad og fornøyd med seg selv mens vi lagde middag. -Stresser vi han hjem, ser vi ofte at han blir grinete og må "underholdes" mens vi lager middag.
CMH Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2010 Ja det stemmer Makko. Artig hvor mye rart de små finner interessant Skal enkelte ganger ikke mye til for å kunne underholde småttisene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå