Tobarnsmamma!!! Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Er 9 DPO, og er skikkelig kvalm og har vondt nederst i magen. Har vært gravid tre ganger (med har bare ett barn), men kan aldri huske å ha vært så uggen så tidlig. Er jo slett ikke sikkert at jeg er gravid, heller, det kan jo godt være bare progesteronet, dette. Men er det noen som har opplevd lignende og vært det?
snøfilla - mamma til 2 Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har ikke vært kvalm én eneste dag (og jeg var trilling-gravid til uke 11...!)
tvillinggutar + snuppelure Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Hei! Spesielt når eg var gravid med tvillingar var eg kvalm frå eit par dagar før eg testa. Då var eg kvalm heile svangerskapet, sinnsykt kvalm...Denne gongen når eg ventar ein har eg vore litt mindre kvalm, men tenkte faktisk på det dagen før eg testa og det viste seg å vere eit godt teikn;) Veit jo sjølvsagt ikkje om det var medisinane som spelte inn, men er ganske sikker på at det ikkje var så tydeleg dei forsøka der eg ikkje vart gravid. Så her er det berre å heie på ein positiv test om nokre dagar - lykke, lykke til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå