Gå til innhold

Den lange ventetiden...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk satt inn et perfekt 8-delt egg i går og har da begynt på den lange ventetiden. Jeg synes ikke at jakten på alle mulig symptomer er verst, men den konstante tenkingen gjør meg tussete! Og jeg har forsøkt ( IVF i 2008) og finne på ting for å distrahere meg selv, men funker ikke. Tankene ligger alltid i bakgrunnen.... Det blir noen lange dager. Og dette var mitt klageinnlegg. Takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du har flere med deg akkurat her... Syns rugingen er helt forferdelig jeg, alt annet syns jeg er helt okei, men så fort jeg ruger så går jeg inn i en boble og blir der til resultatet kommer.

Har ingen gode råd og gi deg, da ingenting funker på mitt hode, tenker HELE tiden, drømmer om det på nettene, får liksom aldri fred....

Men..., en dag så håper jeg at jeg kan se tilbake på denne tiden, og tenke at hvert eneste sekund av den tenkingen var vel verdt det :)

Masse lykke til med rugingen, med eller uten tenking! :)

Skrevet

Hei!

Satte inn to fryseegg samme dag som deg, og går også her og venter.. og kjenner etter, og tenker og tenker...

Hadde en slik "tullete" drøm inatt om fødsler.. Blir helt koko snart!

Er bare på rd 4 idag, og tiden går bare såååå saaaaakte....

Fler som er utålmodige??

Skrevet

Ja flere her som er utaalmodige ja.. Men ikke paa rugeresultat..Synes det tar lang tid aa komme dit jeg... Det er liksom venting paa de ene og det andre hele tiden. Naa er det resultatene fra diverse blodproever, saa er det enda flere samtaler, saa forhaapentligvis er det bare aa vente paa mens etter det, foer vi kanskje en gang faar satt igang karusellen igjen... Ja ting tar tid ....

(saann da fikk jeg ut litt og ;-) )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...