K ♥ tærten Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Er 11+1 i dag så nå tar vi sjansen på å fortelle. I kveld får svigers den store nyheten og søndag får mine foreldre vite det Utrolig spent! Både gleder meg og gruer meg litt. hehe.. Første barnebarnet på begge sider og ingen vet at vi har prøvd på en liten en...
bringebærsnipp Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Lykke til. de blir nok i ekstase tenker jeg.. he he.. fortell hvordan det går da!
K ♥ tærten Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 Merker jeg begynner å bli skikkelig spent nå.. bakt kake og greier fordi samboer'n mente vi måtte ha kake. Hehe.. søt han er
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Åhhhh, så spennende, Håpefulle K!!!!! Vår første var ikke planlagt og jeg ble gravid på p-sprøyten. Nyheten kom midt under bryllupsplanleggingen vår, og bryllupsreisen måtte avbestilles. Våre foreldre fikk litt sjokk fordi de ikke var forbredt, men de ble kjempe glade da nyheten sank litt inn. Vi giftet oss da jeg var i 7. mnd (trykket inn i brudekjole str 38 som var forhåndsbestilt). Vi var da 24 år gamle! Nå er vi 28 år og venter nr 2. De var mere forbredt denne gangen, men vesla som var første barnebarn på begge sider, lever som en dronning når hun er på besøk hos dem.....og det vil hun alltid gjøre;-)
K ♥ tærten Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 12. februar 2010 Tror nok første barnebarnet er spesielt for besteforeldre ja. Forventer faktisk at de må få reagere med litt sjokk før gleden kommer. Hehe.. Vi er 25 år og kjøpte oss hus i fjor, forlovet oss i sommer og har nylig gått til inkjøp av stasjonsvogn så alt ligger forsåvidt tilrette for en liten en
ZigZag er 2 barnsmor! Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Da er det ingen sak da, vet du! Det er veldig spesielt med det første barnebarnet, ja. Du må komme med en oppdatering om reaksjonene da:-)
*Nøtta* Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Herlighet,dere har jo vært kjempeflinke å holde det hemmelig da! 11 uker!! Jeg bøyer meg i støvet. her slippes bomben på Søndag..5+1. Hehe! Lykke til ! Det ommer til å bli herlig!
K ♥ tærten Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. februar 2010 Da har svigers fått den gledelige nyheten De ble såååå glade! Morsomt! Da gjenstår bare mine foreldre til søndag. Ville at samboer'n skulle få fortelle det idag siden det er hans foreldre og han valgte selvfølgelig å si det ganske sent på kvelden. Så sleit så utrolig gjennom middagen. Var sikker på at NÅ må jeg reise meg å kaste opp. Fikk presset i meg litt salat og skjært litt i maten. hehe Nå sitter jeg her igjen da - våken og superkvalm. Hva er det med å bli så kvalm på kveldene? Helt ekstremt. Er fin på morningen og dagen så hos meg kan jeg hvertfall ikke kalle det morgenkvalme. hehe
Monique8 Skrevet 13. februar 2010 #10 Skrevet 13. februar 2010 Så herlig da Er alltid ekstra spesielt med første barnebarn. Å få barn er jo helt fantastisk, og når ens barn får barn igjen det må jo være bare enda mer fullkomment Jeg gleder meg til den dagen jeg blir bestemor ) Min eldste datter er jo 20 år, så det trenger ikke bli sååå lenge til.
bringebærsnipp Skrevet 13. februar 2010 #11 Skrevet 13. februar 2010 huff, urutinert med å vente til etter middag... ser for meg du sitter der og prøver å presse ned noen munnfuller for syns skyld...;P he he... men moro at de ble så glade! ellers har jeg prøvd de syrenøytraliserende vi fikk anbefalt i et annet forum her, måtte kaste inn håndkle.. Gaviscon heter de. spurte på apoteket og de er ufarlige for fosteret. Og..... HURRA! Jeg er overhodet ikke kvalm mer! :-D er så deilig. kan spise hva jeg vil (nesten da) spiste tilogmed fisk i går! og det har jeg ikke gjort på MANGE uker. Lykke til i kveld da! er mest spennende å fortelle sine egene foreldre nyheten tenker jeg..
K ♥ tærten Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #12 Skrevet 13. februar 2010 Ja, nå står vi på farten til å dra inn til mine foreldre. Har tenkt å vente med å fortelle det til i morgen tidlig (med morsdagsgave) så håper jeg klarer å holde meg i hele kveld. Satser på at kvalmen ikke er like ille i dag. I går spiste jeg rå løk i salaten og det var døden!!! Så fra nå av spiser ikke jeg det mer for å si det sånn Holdt vel på å kaste opp til over kl. tre i natt! Kanskje jeg skulle prøve tipset ditt bringebærsnipp med syrenøytraliserende?!? Hmm.. men så tenker jeg at jeg er jo over 11 uker på vei så kvalmen må vel roe seg ned nå snart Ja, det er noe med å fortelle sine egne foreldre det. Både gruer og gleder meg liksom. Tror ikke jeg har noe å grue meg for altså men er så stort! Har en søster på 14 år som jeg vet kommer til å ta helt av hehe. Skal bli litt godt å fortelle det også og ikke måtte passe på så ingen skjønner noe. Slet i jula når mamma serverte spekemat og det er vanligvis det beste jeg vet.
høstbarn:) Skrevet 13. februar 2010 #13 Skrevet 13. februar 2010 Så artig:) Heldig du som er 11 uker på vei:) Håper jeg også klarer å holde tett så lenge!
bringebærsnipp Skrevet 13. februar 2010 #14 Skrevet 13. februar 2010 å, søstern din kommer nok til gå helt i spinn. jeg ble tante for første gang da jeg var 15/16 år. var det beste som hadde hendt meg til da. nå har jeg 6 tanteunger og elsker de alle sammen over alt på jord! husker da hun første kom. første barnebarn på begge sider. når jeg passet hun så gikk hun foran speilet og sa: jeg er vakker jeg. he he.. ho fikk jo høre det konstant fra ALLE siden ho ble født. nå er hun snart 10 og blir veldig flau hvis jeg nevner det..;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå