Mamma til tre :o) Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 er de like sensitive som f.eks CB? det står ihvertfall at de skal være det, men om de er det er jo en annen sak.. aldri brukt dette før nå... tok en graviditetstest og strimmel i dag tidlig (billig), men fikk negativ :-( er 10 eller 11 DPO så kan jo hende at det er tidlig. Aldri testa meg så tidlig før når jeg har vært gravid, har 2 barn som jeg testet knallpositiv med CB på 14 DPO.
villmusa Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 I mitt tilfelle så har billigstrimmeltester stemt I svangerskape med sønnen min testa eg positivt på billigstrimmel da eg va 4+0. Kanskje dumt spm men hva betyr DPO?
Tøvsjura Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har negative erfaringer med billig-tester. Senest i mai i fjor fikk jeg 2 positive tester, den ene sterkere enn den andre. Dro til legen og tok blodprøve, men hadde ikke hcg-stigning i blodet og jeg var jo ikke gravid. Stoler mer på QR og CB
Musemor med tre søte små Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Kommer an på hvor du har kjøpt dem. Av erfaring, har en gutt og har hatt 2 MA'er, slår de fra billige-tester.no ut 1-2 dager før CB sine. De fra babytime.se er juks og bedrag. Fikk aldri utslag med EL-strimlene (ikke noe problem med dem fra billige-tester.no) og hadde disse "super" sensitive som i teorien skulle slå lenge før CB sine, var fremdeles negative når CB ble positiv sist.
Tøvsjura Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Mine billige-tester kom fra billige-tester.no og som sagt: de viste 2 falske positive tester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå