Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Seriøst, jeg tror jeg blir tullete snart! Jeg har skikkelig dårlig samvittighet ovenfor samboeren min, og føler at ingenting går som det skal for tiden! Saken er den at jeg kan fatiske ikke huske når vi hadde sex sist! Tror det var en god stund før jul, men aner ikke når.. Og da var det bare fordi han hadde lyst, jeg hadde ikke hjerte til å si at jeg ikke hadde lyst... Herregud, er dette normalt da?!? Jeg har ikke lyst på sex I DET HELE TATT, og det sliter på samlivet mellom meg og mannen min.. han er konstant sur og grinete og jeg blir bare mer å mer oppgitt over meg selv og over at jeg ikke har lyst... Alle sier at vi bare MÅ gjøre det, og at når vi har gjort det noen ganger så vil lysten komme tilbake.. Men greia er at jeg ikke orker tanken på å ha sex en gang, da blir det i såfall motvillig sex, og det er jo ikke bra det heller akkurat... trenger sårt hjelp her altså!! :'((
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Skjønner han godt.. Når min mann ikke ville ha sex på to uker, men jeg ville det, og hele tiden ble avvist, ble jeg mer og mer sur.. Hver dag tenkte jeg "kanskje i dag..?" men hver dag var det nok et nei.. Synes man av og til kan ha sex selv om man ikke har lyst, rett og slett fordi det er et menneskelig behov, og noen trenger det mer enn andre for å fungere i hverdagen. Og når man først er i gang kommer jo lysten..eller?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 hmmm.... Hva er grunnen til din manglende sexlyst da? Tenner ikke mannen din deg? Syns du ikke at du får noe ut av sex? (altså at du ikke har det godt..) Har du ellers stor kjærlighet for mannen din? Jeg kan like å ha sex med mannen min selvom jeg egentlig ikke har så veldig lyst, fordi det er koselig å se at han har det så godt og fordi han kjærtegner meg under sexen. Jeg føler at jeg blir så bra behandlet av mannen min under sex, og det er mange ganger veldig kjærlighetsfyllt. Så koser du og mannen din på andre måter ? Spørsmålene ovenfor kom jeg med fordi det er vanskelig å gi deg noen råd uten å vite noe om dette. Men det beste råd jeg kan gi deg bare utifra det du har skrevet nå i første innlegg er at du må finne ut av hva og hvorfor du ikke vil ha sex. Er det kjempe ille for deg å ha sex med mannen din så syns jeg jo ikke du skal gjøre det. Og da ligger jo problemene i forholdet deres helt andre steder også enn bare sexen. Om det bare er at du ikke har lyst, men ikke har vondt av det (hvis du skjønner hva jeg mener) så syns jeg du skal ha sex med han selvom du ikke er kåt. Er sant som du har fått beskjed om at sex blir bedre når man har det oftere. det er fordi kroppen frigjør et type hormon som øker lysten, samt holder par sammen. (akkurat det siste der så jeg faktisk en dokumentar om på tv!) så sex er altså bra for samlivet på andre måter også! Uansett.. finn ut grunnen til din manglende sexlyst, og deretter må du finnne ut av hva du kan gjøre med det!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Jeg elsker jo mannen min over alt på jord, men som oftest er jeg så sliten på kveldene etter husvask, rydding, matlaging, vasking av klær og av å være hjemme sammen med barnet vårt (IKKE at det er negativt, misforstå meg rett!!), at jeg rett og slett ikke orker! Jeg gidder ikke å bare ligge der for at han skal få ha det godt, føler meg som en oppblåsbar barbara da.. Jeg er jo fullstendig klar over at vi må ha sex for å få det til å fungere, men han irriterer meg så sinnsykt til tider at jeg tenker at "hvis du ikke hjelper meg hjemme med husarbeid, får du heller ikke noe sex.".. Uff, vet det er teit, men jeg kan ikke noe for det...
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Da må dere jo snakke sammen om dette! Hvis han har forståelse for dette så hjelper han nok mere til. Og når du ser hvor flink han er og hjelper til så får du kanskje mer lyst på han også Hilsen anonym over
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå