Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Går det an å gå helt til ordinær ultralyd uten å ha en anelse om at det er to inni der? Jeg tenker at man vil tidlig få symptomer på at det kanskje ikke er bare 1 inni der? Hvordan har opplevelsen vært for dere som er gravide med tvillinger og dere som har vært igjennom dette? Bare av nyskjerrighet:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Jeg hadde ivf satt inn to egg. Tok ullyd i uke 7, legen fant ett hjerte og da hun skulle avslutte kontr ba jeg henne ta en ekstra titt. Hadde feeling på to, og to var det.
Gjest Ellemelledisi-duharfisi Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Førstegangs som jeg var, tenkte jeg ikke over at magen fort ble diger;) Jeg var veldig dårlig tidlig, men det kan skje uten dobbelt i magen. Tenkte ikke tanken før vi fikk vite det på første ultralyd. SJOKK. Det var ikke bare to, men tre. :-O Vi endte opp med to.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Oj, ja det er litt av et sjokk. Synd dere mistet den tredje da. Tror ikke jeg har to i magen, men livmora ligger litt høyt, men det gjorde den i forge sv.skap også. Og har de siste ukene vokst veldig. Har egt høy risiko (tror jeg) da det er mange tvillinger i familien min, deriblandt min pappa. Hadde vært gøy med tid og stunder, men tror det egt holder med en baby av gangen:P Derfor jeg lurer litt. Er i uke 17 nå og skal til ul om et par uker og lurer da veldig på om det er mulig å gå så lenge uten at det er helt klare symptomer på at der er to inni der:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå