sterio Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Eg fekk for meg når "ting og tang" skjedde natt til søndag, at no blei eg gravid? Det er for tidelig med test. Å eg får det ikkje ut av hovudet. Kan nokon her gje meg svar??? MVH Steio
sterio Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. februar 2010 Dytter den opp. Viss de treng fødselsdato er den 10.09.77
Frk.Mulle Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Hei... Jeg kan ikke svare deg på om du er gravid eller ikke...men ville bare fortelle deg at: Jeg "kjente" det også med 2.mann...(hadde spiral) stemte da!!! Håper virkelig for deg om det er det du ønsker! Ha en fin kveld...
sterio Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 13. februar 2010 Dytter den opp ein gong til, så kansje det er håp om svar i dag.
sterio Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. februar 2010 Synd du ikkje kan svare... :-( Er nesten på grensa til desperat... For eg har hatt den følelsen 2 gonger før. Fyste gong, var eg gravid med tvillinger. Andre gong, var eg gravid med ei jente. Eg har tre flotte barn, trudde egentlig da holdt, men klart, er eg gravid, så tar eg i mot med stort hjerta og åpne armer.
sterio Skrevet 14. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. februar 2010 Har ikkje lyst å gje meg heilt ennå.... Dytter ein gong til, så kansje da går no???? Tusen tusen takk te den som kan!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå