Gå til innhold

Senker skuldrene litte grann :o)

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har i dag vært på ul igjen. Er nå 11 uker på vei, og vi så en meget fin baby på 48 mm med flott neseben, super nakkefold og fungerende magesekk.

Jeg var så nervøs før jeg la meg på benken at jeg rett og slett holdt på å bryte sammen. Da ul kom opp og det lå en urørlig liten Knøtts der, trodde jeg løpet av kjørt. Men, så så jeg hjertet. Wow, for en deilig følelse. Etter hvert var det fullt liv der inne også. Først var det sympatisk show off sånn at vi kunne vurdere nakke, nese og lengde, men da det var gjort, var det vill turning og sprelling. Utrolig fantastisk :o)

På mandag skal vi på genetisk veiledning på Ullevål.

Jeg har vært så nervøs i det siste, at jeg har vurdert å dra til CFC for å ta morkakeprøve. Men, legen min som er ekspert på ul, sa i dag at jeg selvfølgelig måtte gjøre som jeg ønsket, men at hun i hverfall etter dagens funn ville vurdere dette som lavrisiko. Phu, så da blir det Ullevål på meg i stedet. Deilig å slå seg til ro med det :o)

Jeg ringte forresten Dr. Blåbjerg i dag. Han var så henrykt, og ba meg ringe igjen og fortelle hvordan alt går. Han er søt!

Han ble og helten min da han sa at jeg kunne begynne nedtrappingen av Utrogestanen i dag. Hurraaaaaaa :o)

Håper alle får en strålende helg og at dere får nyte solen.

Jeg skal i hvertfall feire ul og 2. dag uten kvalme. Sistnevnte er også helt ubeskrivelig deilig!!!!!!! Nei, dette er jammen en flott dag :o) :o)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141426275-senker-skuldrene-litte-grann-o/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hurra storkfrøken!

Flotte nyheter, så deilig! Tenker du kommer til å sveve igjennom dagene som kommer :)

Jeg har vært på genetisk veiledning på Ullevål jeg også, og har erfart at de kan være ganske så harde. (kanskje det kommer an på hvem du får) Men hun vi hadde presenterte det som om vi garantert kom til å få et barn med syndrom og hun ville tvinge oss til å ta et valg der og da om vi ville ha abort. Og dette var før vi hadde vært på UL, så vi visste jo ikke om det var noe som levde der inne engang, bare at vi hadde fått positivt svar på gr.test. :) Jeg sier dette bare så du kan være forberedt på at du kan møte på en der som virkelig kan gjøre deg forvirret :) Vi var ikke der pga alder, men fordi vår førstefødte var født med en assosiasjon (fancy ord for syndrom) som ikke engang var arvelig.

Ha en super helg og kos deg med den herlig nyheten :)

Hei.

Gratulerer med lille nurket i magen :-) Det er utrolig fantatisk å se nurket på UL for første gang. Jeg tok duotest og fikk veldig gode verdier til tross for høy alder :-) Så nå koser jeg meg med vesla som kom i november.

Lykke til videre i svangerskapet :-)

Gratulerer så mye storkefrøken. Dette må være en utrolig opplevelse, da jeg leser "historikken" din at du har veldig mange forsøk bak deg. Endelig har du lykkes og har veldig gode odds :) Skjønner godt du var nervøs før utredningen.

Lykke til i de neste spennende månedene :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...