Gå til innhold

Det hoper seg opp

Anbefalte innlegg

Skrevet

I helgen blir det mye å ordne. Jeg oppdaget at eldstemann bare har et par bukser som passer, brått er alle blitt for korte eller har stygge merker på seg. Jeg krysser fingre for at han lar seg inspirere til å være med på en handletur, noe som ikke er morsomt for noen av oss. Liker best å prøve buksene på han før jeg kjøper og unngår derfor netthandel hvis jeg kan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den der er like morsom hver gang du. Vet ikke hvor mange ganger jeg skal gå i den dere Oi-tomt-for-klær-fella. Til frøkna kjøper jeg mye på salg og har liggende. Og det gjorde jeg til 8 åringen og da han var mindre. Men likevel så skjer dette. I høst var jeg rimlig sikker på at han hadde masse stilongs som passet. Men det viste seg at det var bare de to øverste som passet. Resten av det som lå i skuffa var for lite. Ut å sjokkhandle.

Problemet med 8 åringen er at det er så lite klær i den str på salg, og da blir det dårlig med kleslager. Og selv om vi finner noe så er det jo ikke sikkert at det passer eller at han vil ha det. Er veldig greit med frøkna enda. Hu godtar det meste bare det er rosa eller lilla. Vet det er hu som kommer til å bli vanskelig i fremtiden så jeg nyter friheten så lenge jeg har den.

Skrevet

Sånn er det her i perioder også, jenta mi har vokst i vinter det ser jeg på jakkene og gensrene hennes for de begynner å bli korte i livet og armene så når denne sesongen er slutt må hun ha alt nytt til vinteren og høsten.

Skrevet

Uff som barna vokser!! Føler stadig jeg bytter ut og må handle nye klær til barna. Nå føler jeg at jeg ligger bra ann. Men vet jo egentlig innerst inne, selv om jeg ikke vil innrømme det, at det skjer ett lite "vips" så har de vokst fra alt de har...

Skrevet

Jeg fant en fin jakke på H&M, men hadde de riktig størrelse? Neida. Er glad jeg ikke bestilte fra nettbutikken, utrolig kjedelig å måtte returnere varer. Like kjedelig å måtte dra to ganger til butikken. Kan de ikke ha riktig størrelse når jeg handler, da?!

Skrevet

Ja helt enig!! Her er så liten plass at de ofte bare tar inn et eksemplar i hver størrelse av visse varer. Slik at de visst nok skal bli mer attraktive og også dermed selge ut alle. i stedet for å sitte gjennom

Skrevet

oi... skulle trykke på slette knappen.. i stedet for så lagret jeg det...

det jeg skulle skrive var.....----->

i stedet for å sitte IGJEN med flere plagg av samme sort som de ikke får solgt..

Veldig kjedelig med klær til barna.. Så vokser de plutselg fort. Står de stille leeenge på en størrelse. Eller blir buksa bare brukt en gang før den og kan legges vekk??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...