Annalina Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Er det noen her som har sterilisert seg, for så å prøvd å få barn med ivf?? Jeg ble sterilisert etter mitt tredje ks, da de som regel kun anbefaler 3 ks, men skal jeg være ærlig så kunne jeg tenkt meg ett barn til, tenker da selvfølgelig å betale dette selv.
Eurecaღmed spireღ Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Kjenner en som ble gravid på første forsøk ved klinikk hausken, hun var sterilisert. Skulle da tro at det er er en mulighet for deg også
monika70 Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Jeg sterilliserte meg etter mitt 4.barn, og angret som en hund etter noen år. I februar i fjor ble vår lille ivf -tulle født, gravid på første forsøk! Nå er vi igang igjen, på et fryseforsøk, etter et neg ferskforsøk. Det er gode sjanser å bli gravid ved ivf i forhold til refertillisering. Det koster litt, da det kun kan skje i det private. Men det synes jeg det er verdt!! Holder til på Aleris, og er kjempefornøyd! Har også tre ks bak meg, og det går veldig bra! Du vil få beskjed etter et ks om det ikke er forsvarlig å få fler barn! Kjenner til ei som fikk tvillinger ved ivf, etter fire ks, så det er gode muligheter for deg vil jeg tro!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå