blond Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Ikke favorittgjøremål, men orker ikke leve i rot og støvskyer! Er så lei av lite samarbeid fra minsten, det er et dagsverk å få han til å rydde. Lekene hans fyller stuegulvet (ikke plass på soverommet hans) og nå har jeg dyttet alt i en krok. Han blir sikkert veldig lei seg når han ser det, men kanskje han lærer noe? Det er støv overalt og jeg ser fram til det blir bra her igjen. Trives virkelig ikke i rot og møkk. Dessverre må jeg bruke en god del tid på å rydde etter mannen også... Drittdag!
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. februar 2010 #2 Skrevet 13. februar 2010 Håper det ble bra tilslutt da:) Er et par dagsverk her å få 9 åringen til å rydde. Ble faktisk bedre når han fikk et mindre rom. Har byttet rom til ungene for en stund siden. Hvorfor har ikke gutten din plass på rommet til lekene sine? og hvor gammel er han?
blond Skrevet 13. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2010 Ja, det var deilig å få unna en del, til og med mannen kommenterte det! Vi har liten plass og må derfor ha lekene i stua. Han liker best å ha dem spredd overalt, dessverre. Han er 5 år.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. februar 2010 #4 Skrevet 13. februar 2010 Her flyter det også over innimellom. (gansge ofte egentlig), og jeg tar slike skippertak, og det er jo deilig. Selv om det er dritt når det står på. Og særlig å få andre til å rydde og rydde etter mannen er noe dritt.. Eg støvsuget noen veldige hybelkaniner idag selv..
lillebror er " forsinket" Skrevet 19. februar 2010 #5 Skrevet 19. februar 2010 Vi er ganske mange saa her er vi "strenge" paa at alle maa rydde etter seg. jeg sier enkelt og greit at tingene gaar i soppla om de ikke blir ryddet etter noen advarsler. Da pleier det og bli fortgang i tingene, for jeg har da "kastet" noen ting ja :-)
Jojo x3 Skrevet 19. februar 2010 #6 Skrevet 19. februar 2010 Mammaen min var her igår og passet ungene. Da jeg kom hjem var gulvene vasket og kjøkkenet skinte! Heldige meg Ellers er jeg ganske nøye på å holde det ryddig. Trives best når det er orden rundt meg, men er ikke hysterisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå