Gå til innhold

middag i dag da??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her blir det svinestek med hj.laga lysebrun kjukk saus, babygulrøtter,blomkål.rødkål og poteter. nam nam. Hadde egentlig tenkt laks idag m poteter,persillesmør og gr.saker, men min gravide kropp ville det anderledes og med tanke på all kakespising til søndag er det greit med litt lett middag den dagen istedet.

Annonse

Her blir det nachos med tacokjøttdeig og ost gratinert i ovnen, og så med salat, mais, paprika, agurk, tacosaus og guacamole til. Tipper på is som aktuell dessert fordi jeg nettopp har vært i butikken og kjøpt dream-is med brownie og caramel i. Den er bare sykt god!

Nachoes med ostesaus og tacosaus blandet inn mellom nachochipsene.

Salat og rømme til.

Italiensk Pizza (Rema1000 opplegg 100kr: Peppes it.piz.bunn, kjøttdeig med saus (under 100kr greier) og mozarella. Lett og deilig.

Foccacia og Stroganoff-gryte.

http://trineblogg.blogspot.com/2009/04/foccacia-na-i-stor-langpanne.html

Kyllingfilet biter/Kyllingkjøtt med gnocchi og kremet kyllingsuppe (mindre væske=saus), dekkes med ost og salt potetgull, gratineres i ovn.

Serveres med salat og loff.

Dessert:

Creme Brulee, Is er alltid "sexy", sjokoladekake, sjokoladefondant, sjokoladepudding og vaniljesaus...

Her har vi en kravstor middagsspiser som ikke liker fisk og helst ikke kylling (MIN KJÆRE MANN ALTSÅ), jeg kunne gjerne spist fiskeboller eller fisk i skjell i dag:D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...