plastblomst♀♂♂ Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Hvordan gjør jeg det isåfall, og får vedkommende beskjed om det?
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Jada, det går an. Jeg har flere ganger "ryddet" på Facebook, og fjernet folk jeg ikke vil ha der... Personen får ikke beskjed direkte, men vil vel gjerne oppdage det etterhvert..? Gå inn på personens profil, og gå ca halvveis ned på siden. Da står det "Fjern fra venner" på venstre side.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Det går også an å skjule innlegg fra folk, for eksempel de som skriver laange, kjedelige meldinger hele tiden, eller noen du irriterer deg over. Uten at du sletter dem som venner.
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 tror det spørs litt om denne personen har mange venner... de fleste vet jo hvor mange venner de har der og ser jo fort om noen har slettet dem...hvorfor vil du slette den personen? og vil de ikke bli såret ?
Marbella Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Du kan gå inn på vennelisten til høyre har du mulighet til og slette.....Jeg sletter støtt og stadig- fordi enkelte skriver alt for mye uinteresangt piss på sidene sine......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå