Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Finnes jo metoder, og teorier bak det å få jente/guttebarn, men finnes det også det samme for å få flerfødsel? Hva er fellesnevneren for dem som får mer enn ett barn? Ønsker meg tvillinger :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 ha flaks hehe, neida, eller ha sex to -eller flere ganger rett etterhverandre. Jeg vet ikke. Men enegga tvillinger da delere egget seg i to, det får man ikke gjort noe med eller får gjort noe for at det skal skje, skjer det så skjer det. Toegga så tenker jeg ofte "de er ville i senga di js, de ønkset seg så mye barn at de knullet mye rund EL dagen". Lykke til. Er selv tvilling. Enegga.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Du kan ta hormonstimulerende preparater? Men det får man kanskje hvis man ikke klarer å få barn uten....
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 den ene er arvelig, den andre ikke.. eneggede tvillinger er en arve ting fra mors side.. mens toeggede tvillinger skjer når du dropper to egg på en gang.. men finnes vel ingen garanti eller test for dette tror jeg.. men hvorfor ønsker alle seg tvillinger?! har selv vært gravid med tvillinger, og joda, det er jo noe stas ved det.. men om man ser bort fra det.. det er et risiko svangerskap.. i une 17 fikk vi bekreftet MA på ene ungen vår, mens den andre hadde alt for lav hjerterytme.. endte i abort.. for min sin del krysser jeg fingrene for at jeg aldri får tvillinger igjen!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 2 egg løsner ved eggløsning i stede for ett. Da får du 2 eggede tvillinger, dette er ofte arvelig. Eneggede tvillinger, er rett og slett en feil, hvor det befruktede egge deler seg i to, og blir to nokså like kopier. Ikke så mye du kan gjør desvere, bortsett fra og kjenne etter om du kanskje har eggløsning på begge sider. Jeg har alltid kjent eggløsningene mine. Jeg har nå tvillingert på 6 mnd. jente og gutt. Morro, men mye jobb!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Pruk pergo, det får flere egg til å løsne
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Så ender du opp med 4-linger. Får du tvillinger, så gjør det beste ut av det, men ikke ønsk deg det, da er du gal. Hilsen tv. mor
Gjest ->>- Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Sånn uten å bruke kunstig hormontilførsel i det hele tatt? Vent til du er gammel. Desto nærmere du er overgangsalderen, desto større sjanse for at kroppen din kvitter seg med flere egg på en gang. (Den kjedelige bivirkningen er jo at det også er større sjans for dysfunksjonelle egg og for at du ikke blir gravid i det hele tatt).
Gjest Ellemelledisi-duharfisi Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 Også hjelper det hvis du er høy. Gjennomsnittelig flere høye jenter som får tvillinger. Og feil det som står over, eneggede er ikke arvelig, men toeggede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå