Gå til innhold

Når fikk dere positiv graviditetstest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 6 dager over IKM idag, men tester negativt. I de fleste innlegg jeg har lest, så ser det ut til at alle tester positivt enten før, eller kun et par dager over tiden. Noen som har måtte vente lenge på +test?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testa posititvt hjemme 3 dager etter IKM, men negativt hos legen 5 dager etter IKM. Fikk ikke positiv test hos legen før 11 dager etter IKM!! De sier jo at den hos legen måler høyere hCG nivå enn de hjemme da.

Dette svaret hjelper deg nok kanskje ikke da men..

Lykke til hvertfall =)

Skrevet

Hei

Er ikke så trygg på dette med IKM osv, men var ca 6 uker etter første dag i siste mens. Det viste seg på UL at termin ble flyttet 1 uke så var 5 uker på vei (spiren 3 uker) da jeg fikk positiv test. Føltes lenge å vente ja :) Men absolutt verd resultatet.

Skrevet

takk, snille dere for svar :). Bruker tiden til å drømme/håpe videre en stund. "dreams are taxfree"

Skrevet

Hold oss oppdatert da! Krysser fingrene for deg xxxxxx !!!

Skrevet

Fikk positiv 3 ganger i 3 uke??? Skjønner ikke dette her jeg! Går det ann? Siste mens var 08.01, testet positivt 25 dager etter første dag i siste mens. Lurer på om jeg er lenger, at siste mens var "falsk", den var noe mindre og kortere... Nei skjønner ingenting! Skal heldigvis på UL i slutten av neste uke, da håper jeg på å bli klokere.... Noen som vet om det er mulig å få positivt resultat så tidlig?

Skrevet

Jeg hadde første dag i siste mens 14 desember, hadde ingen syptomer før 10, 11 januar og testet positivt 16 januar. Var på tidlig ul igår, å den viste at jeg var 6 pluss 5 da.. så kortere enn det jeg trodde.. så jeg ble nok gravid rundt 5,6,7 januar (sambo jobber på sjøen så er enkelt og vite når det skjedde;) Så det var ikke lenge etter at testen var positiv!

Skrevet

Syklusen min er som å gå etter klokka....kan nesten sette tiden ikm skal vise seg, Den 8. i måneden så våkner jeg til tante rød, men det gjorde jeg ikke denne gang. har egentlig følt meg litt pussig i det siste, så hadde vel en liten aning, men jeg testet positiv den dagen ikm skulle komme. og to dager etter positivt utslag til jordmor....

Første gangen jeg var gravid, så testet jeg ikke positivt før 3 dager etter ikm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...