Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Hun sover godt på natta og takk for det, men på dagen får jeg henne ikke til å sove annet enn i fanget. Vi har vogge på stua og hvis jeg legger henne i den så våkner hun igjen nesten med en gang. Hun sover i vogna hvis vi er ute og triller, men nå har det vært kaldt lenge og vi kommer oss ikke ut. Hun er jo bare 3 mnd og burde vel sove ganske mye på dagen enda?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 jenta mi er helt lik, men da blir det surtmiljø her... så vipper henne i vippestolen til hun sovner, så tar hun seg en dupp der eller at jeg tar henne opp å legger henne i vogga, eller så bærer jeg på henne til hun sovner, å så tar henne forsiktig i vogga, må da vogge litt får å få henne til å sove.. hjelper også å holde henne i fange mens jeg synger til henne:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Har du Baby-Bjørn vippestol? Jeg angrer som en hund på at vi ikke kjøpte det. Vi kjøpte en billig stol til ca 500,- men hun liker den ikke noe særlig, og sove i den gjør hun ihvertfall ikke. HI
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Sover hun hele natten? Min sønn sov hele natten og trengte ikke noe søvn på dagen før han var 4 mnd .
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Ja, hun gjør det. Pleier å legge henne for natta mellom 21 og 22 stort sett, og da sover hun til 9 sånn ca, med en eller to matpauser i løpet av natta. HI
Morgonfuglen Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Eldsteguten min ville heller ikkje sove. Eg la han i vogn, og han sov så lenge eg trilla vogna - altså 1 1/2 time to gonger for dag. Og han sov ni timar om natta, avbrote av tre ammepauser. Forferdeleg slitsamt! No er han 4 1/2 år og søv ti timar om natta. Han slutta å sove på dagen då han var eit år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå