Gå til innhold

Sunwing Alcudia, trenger noen tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket av hotellene der hadde dere valgt? Reiser med halvt år og 7 år gamle gutter. Er opptatt av at det ikke er lytt på hotellet og at det er romslig og pent`og gode senger :) (hvordan er babysengen?). Er royal-leilighetene mye bedre? Kan man se showet fra balkongen på prinsesca? Står vel mellom dette bygget og hovedbygget N. palmeras. Ville dere betralt ekstra for havutsikt?

Får man barnemat og bleier på hotellet? Og er det verdt pengene med frokostbuffet,

Hvordan er badetemperaturen i mai/juni? For kaldt? Og bør man ha med trille selv, eller kan man både klappe sammen og slå ned ryggen på den man kan leie?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi bodde på Victoria sept 08, og det var helt perfekt, nyoppusset, stille og rolig med flott utsikt over havet og bassengområdet. Ville absolutt hatt havutsikt, den er verdt pengene!

Du kan ikke se showet fra balkongene da dette er innendørs. Får kjøpt bleier og barnemat på supermarketet, men bleiene er ikke like bra som her hjemme, våtservietter ville jeg også ha hatt med meg fordi de er voldsomt parfymerte der nede (ofte er bleiene parfymerte også. Trillen kan man legge helt ned, men tror kanskje jeg ville hatt med egen vogn siden han bare er 6 mnd og sikkert skal sove ganske mye i den. Babysengen var en vanlig reiseseng.

Personlig så gidder jeg ikke å betale for frokostbuffet da jeg ikke liker å måtte forholde meg til klokkelsett om morgenen, og at jeg lager en like god frokost selv med deilige, ferske baguetter fra butikken :-).

Royalleilighet er jo stas. Da får man litt finere rom, solsenger på balkong/terasse, morgenkåper og romvask hver dag, men bor du på Victoria så er rommene såpass fine uansett at jeg ikke hadde giddet å betale for Royalleilighet

God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...