Snabeltann Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Hvilket av hotellene der hadde dere valgt? Reiser med halvt år og 7 år gamle gutter. Er opptatt av at det ikke er lytt på hotellet og at det er romslig og pent`og gode senger (hvordan er babysengen?). Er royal-leilighetene mye bedre? Kan man se showet fra balkongen på prinsesca? Står vel mellom dette bygget og hovedbygget N. palmeras. Ville dere betralt ekstra for havutsikt? Får man barnemat og bleier på hotellet? Og er det verdt pengene med frokostbuffet, Hvordan er badetemperaturen i mai/juni? For kaldt?
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Vi har bare bodd på N.palmeras og var veldig fornøyde. Men det var før de gjorde om da. Var en tanke billigere der da enn nå. Babysengen vi fikk var fin, det var en hvit sprinkelseng med rent sengetøy. Og som en litt stressa førstegangsmamma tok jeg med sengekanten i kofferten slik at når han våknet så han de kjente dragene sine:-)) Mai/juni er det nok litt kaldt i vannet, men det kommer jo an på hvor tøff man er når det gjelder badetemp da. Jeg synes det er verdt pengene å komme til frokost hver morgen, men det er jo en smaksak. Og så elsker jeg havutsikt, særlig når solen er på vei ned:-)
Snabeltann Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 Tusen takk for svar altså Vet du noe om den trilla de leier ut? Står at man ikke kan slå den sammen.. betyr det at man ikek kan ha den med inn i en taxi eller leiebil? Kan man slå ryggen ned i det minste? Får man ordentlig dyne til babyen`(og de voksne?)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Hmm det med dyne husker jeg faktisk ikke? Lurer på om vi tok med vogndyna jeg?? Han sov i hvertfall med dyne, så om den fulgte senga eller ei er jeg usikker på:-) Voksne får som vanlig i sydligere strøk laken med pledd over som dyne. Det bruker å holde det altså:-) Trille tok vi med selv, men så noen som hadde lånt på hotellet og de så forholdsvis slitt ut. Og ikke noe å ta en dupp i. Det er jo godt mulig at de er skiftet ut nå etter at de har totalrenovert hotellet:-)
Gruffalo:-) Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Hei:-) Jeg har vært på Alcudia 6 år på rad nå og vil absolutt anbefale Victoria.. Der er det rolig, alle leilighetene har havutsikt og de er nyoppusset. Baby sengene på sunving er fine. Ikke slike reisesenger, men ordentlige grindsenger i hvitmalt tre. Vi har ikke fått dyne til våre små, men laken og tepper og puter slik som vi voksne får.. Barnemat og bleier kan man kjøpe i butikken på hotellet, men det er selvsagt mye biligere om man går 5-600 meter bort til eroski supermarked. Været og temperaturen i mai/juni er veldig varierende. Det kan være godt i lufta, men er kaldt å bade i sjøen, går til nød i bassengene.. Vi har bestemt oss for, etter tre ganger på Alcudia i mai/juni, og aldri reise dit så tidlig igjen. Man får så mye mer feriefølelse om man venter til juni/juli, ev august.. Men, det er et kjempefint sted, vi skal tilbake i august:-) God Tur!
Snabeltann Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. februar 2010 tusen takk, gruggalo. da vet jeg at jeg må ha med dyne til mini. hva tror du jeg må pakke til minsten ellers, ull og vindjakke og slikt til kvelden? han blir 8 mnd hvis vi drar i mai/juni. Victoria er fullbooket ser jeg, så må bli hovedbyggningen eller Prinseca. Prinsecsa er forresten en del dyrere.. er det lissom bedre da? jeg får helt noja av lytte leiligheter (dørslamming og høre alt naboen gjør, som man ofte gjør i syden), er ikke sååå opptatt av beliggenheten. takk for tips om butikk. kanskje vi bør dra senest mulig da (for oss må det bli i begynnelsen av juni), for å håpe på¨det beste været.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå