Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Og går over på 2. Trimester Gud tiden har følt så forferdelig lang fram til nå, så nå håper jeg virkelig tiden speeder seg opp litt )) Ønsker dere andre her inne lykke til videre på ferden, så sees vi snart inne på 2. Trimester )))
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Gratulerer med vel overstått 1. trimester:) Lykke til videre; jeg kommer etter om en drøy uke:)
Endelig gravid igjen*klarforny Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 Koselig, skal se etter deg jeg Maddemor
K ♥ tærten Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Lykke til videre - kommer etter om 5 dager
Sannellerslik? Skrevet 13. februar 2010 #7 Skrevet 13. februar 2010 lykke til videre! Tiden på 2.trimester går myyye fortere!! jeg synest 2.tr var det som gikk fortest forrige gang jeg gikk gravid=) jeg er selv i 5.uke nå, og håååper att 1.trimester går litt fortere nå enn sist....;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå