Gå til innhold

Hahaha (har fått blod på tann) jeg tror jeg ler meg ihjel- dette er bare så ufattelig dumt!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er det den dama går på?

Skal det å kle seg naken og brenne bilder være et bidrag til menneskeheten?

Et dårlig maskert PR stunt vil jeg heller kalle det.

Lurer på om jeg skal sende henne noen klær jeg, hun har jo tydeligvis ingen selv :P

Annonse

Jeg har liksom er inntrykk av at Sand-brødrene har Aunlie som knullevenninde, og at de "tømmer " seg der når de ikke har andre damer..

Også drikkes det champagne i stedet for vann og jeg føler at litt kokain sniffes der i gården..De er for "fine " til hasj, altså til å være "vanlige" bohemer......Og om det krasjer med "Knulledaten", koser de seg alle tre i hop......

Blir LITT kvalm av tanken, faktisk, men hver gang jeg ser en stk Sand eller vår aller kjæreste marianne så ser jeg det for meg......

He-he..Men de legger opp til det selv, så jeg antar det er greit at jeg føler det ER slik :o) De parerer jo enhver kritikk med "jantelov" og "misunnelse"...

Misunnelig på hva da? Jeg har en kjæreste som elsker meg og jeg elsker ham, ville ikke byttet han ut med to brødre, selv ikke to kjendisbrødre.....Jeg har to snille barn, som jeg IKKE ville ha byttet ut..Jeg har en jobb jeg ELSKER; har ingen drømmer om å bli kunstner..Jeg vil SE hva bildene mine skal forestille, eller bar at det er vakre farger satt vakkert sammen. Trenger ikke bilder jeg må "analysere"...... Og champagne er verdens mest oppskrytte drikk, og jeg er anti hasj, anti, kokain, anti heroin anti det meste av rus......Og jeg har nok penger til å ha et godt liv..Så HVA skulle jeg være misunnelig på?

Jeg påberoper meg herved retten til å tro hva jeg vil om slike mennesker osm for alt i verden MÅ være i media, uten at man skal si jeg er misunnelig :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...