Gå til innhold

Hva var ditt første graviditetstegn?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om jeg er blitt gravid, og føler meg litt "hypokonder" her jeg sitter i sofaen å leser på barnimagen. Føler meg gravid..

Så nå lurer jeg altså på hva ditt/dine aller første graviditetstegn var og når de kom i svangerskapet?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg merka det på humøret..

Jeg var så hissig at det holdt på å gå rundt for meg..

Stakkars mannen:o) Klikka bare han kikka skeivt på meg!

Skrevet

En sommerdag i juli sovna jeg helt plutselig på sofaen og bråvåkna og tenkte; Jeg er gravid. Har ikke behov eller for vane og sove på sofaen på formiddagen uten at det er noe ;p

Så gikk jeg på badet, tok en test, og det stemte :) Så det var mitt første tegn :)

Skrevet

En ubrukt OB-pakke i skapet en mnd etter at jeg husket å ha kjøpt den. Var litt travel i høst og kom til uke 8 før jeg fant ut at mini var på vei;-)

Skrevet

Jeg merker smerter i bekkenet noen dager før forventet mens, da vet jeg at det er greier på gang... :)

Skrevet

Var supersulten før jeg forventet mens...Sånn skikkelig ekstrem sult. De andre symptomene kom litt senere.

Skrevet

Til meg så begynte brystvortene å klø noe voldsomt èn uke før jeg skulle hatt mens.. (som aldri kom :) )

Skrevet

Ømme bryster som vokste raskt.

Skrevet

Følte meg uggen... Vi prøvde på å bli gravide, og jeg hadde gått 3 dager over IKM, så da fant jeg ut at jeg skulle ta en test :) Hadde liksom sagt til meg selv at det ikke ble noe den her mnd heller, men så feil kan man ta! =D

Skrevet

En av de første tegnene var at jeg ble så sulten! Måtte spise annen hver time på dagen.

Skrevet

Etter å ha spist særdeles usunt i lang tid ble jeg plutselig skikkelig sugen på sunn mat. Det var nok til at jeg skjønte at her hadde det blitt resultater av kondomet som feilet :o)

Skjønte det før jeg kunne teste.

Skrevet

jeg merket egentlig ingenting-- Var for sen med mens så tok en test. Da den viste positiv kom alle symptomene innen en uke:-) hehe...

var kvalm,mensmurringer og ømme bryser :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...