Espoir Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Jeg fatter ikke at mennesker kan være så totalt uten selvkritikk og selvinnsikt. Hvor teit er det egentlig mulig å bli!? Kan dere fatte og begripe at de TØR og at faktisk kanskje til og med synes de er kule, sexy og morsomme??? Jeg hadde bundet et blylodd rundt halsen min og senket meg selv på det aller sypeste av verdens hav hvis det var meg som måtte legge meg om kvelden og vite at dette var stilt til offentlig skule. Help, hjelp, hjelp - Jeg blir KJEMPEFLAU bare av å se på det (marianne Aulie og co) http://www.vgtv.no/?id=28397
Espoir Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 12. februar 2010 Jeg bør vel forresten la linken følges av en kraftig advarsen: dette er FLAUT!! nb! nb! Må IKKE sees av fintfølende personer med sans for det pinlige!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Hjelpes...... skrekk og gru.....
It's all about me Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Å så lyst jeg får til å kjøpe den boka....eh. De overgår seg selv igjen. Vedder på at de knulla som gale i dusjen etterpå og er igrunn litt overaska at de ikke deler det også på et maleri...he he he.
Gjest Ellemelledisi-duharfisi Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Har sett for mye av de til å bli sjokkert av dette. Flambert rumpe og sklimus, er ikke det gøy da? ;-)
Gjest sug lut Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Jeg synes ikke de har sting nok til å bli pinlige engang.
Rampongi Skrevet 12. februar 2010 #9 Skrevet 12. februar 2010 off! Snakk om å være spesiell for å være spesiell.. Normal oppførsel gjelder ikke for meg, for jeg er den jeg er..
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 De der er vel kjent for å gjøre det meste for å få pr? Blir ikke sjokkert, men helt klart flau på deres vegne...
melkekua™ Skrevet 12. februar 2010 #11 Skrevet 12. februar 2010 Ja, det er ikke sjokkerende at de er glad i pr....men du verden så flaut!!!
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 12. februar 2010 #12 Skrevet 12. februar 2010 Haha Måtte jo inn og se jeg også Var vel som vanlig litt høy champagneføring der... og så klart måtte Aune komme også Er Marianne og Aune knullekompiser?!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå