Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Dette er første Valentinsdagen vi feirer sammen etter vi flyttet sammen... Hva forventer dere andre? jeg håper i det minste på et lite kort eller noe som faktisk viser at jeg er den viktigeste personen i livet hans... Er det å håpe for mye?
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Det kommer jo helt an på hva slags type han er:) Han jeg er gift med liker ikke Valentines day, eller de andre importerte skikkene som vi ikke engang kjente til da vi var små Her vanker det hverken Valentinesgave eller morsdagsgave. Selv synes jeg at alle unnskyldninger for en liten oppmerksomhet til de jeg er glad i er fint:) Det er altså ikke sånn at jeg synes jeg kan forvente noe av ham bare fordi jeg gir ham gave "fra sønnen vår" på farsdagen. (men jeg har selv glemt valentines hvert år:) ) Med det sagt så er han veldig flink til å vise at han er glad i meg i hverdagen. Hadde han ikke vært det ville en dag for å minne ham om å gi en oppmerksomhet til kjæresten vært fint. Du burde la ham få vite at denne dagen betyr noe for deg, fordi det slett ikke er gitt at den betyr noe for ham. Og hvis han ikke gjør noe ut av det er det ikke fordi han ikke er glad i deg. Livet har uansett flest hverdager:)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Det synes jeg, med mindre du ganske tydelig har sagt at du ønsker deg noe. Tror de fleste menn, og med rette gir blanke f i denne tåpelige kommers dagen.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 kommer vel helt ann på typen din, men jeg tror det er å håpe for mye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå