Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har en utrolig god venn som ga meg spa i bursdagsgave og enda ikke fått brukt den, tenkte veldig på å prøve og få gjort det i dag... Men må høre om åpningstider og om mannen orker kjøre meg ditt.. Hatt barnet mitt hjemme tre dager denne uken og ellers vært helt alene om alt med han.. Mannen min har måtte jobbe overtid for de må bli ferdig der de er nå.. Har kjempe problemer med rygg og bekken så dette er utrolig slitsomt.. Tenkte da kansje det ville være flott og kjemme meg litt bort i dag.. Driver og pusser opp rom her hjemme oxo før denne nye babyen kommer så vet liksom ikke når jeg kan ta meg tid... Det er ett eget program som heter snart mamma.. Noen som har prøvd dette??
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Har ikke prvd det programmet, men fikk gavekort på to spa-behandlinger for en stund siden. Og det var HELT VIDUNDERLIG. Det er noe man absolu8tt bør unne seg iblant, ihvertfall når man har fått det i gave.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå