Gå til innhold

Samlivsbrudd og noen spm rundt det.

Anbefalte innlegg

Hvordan og hvorfor ble det slutt mellom deg og din ex? Mener dere som har barn sammen. Var det du eller han som tok initativet til å gå hver sin vei?

Jeg har alle søknadene foran meg som enslig forsørger. Jeg har fått sånn nok å være i et forhold med en umoden mann som aldri rydder, foretrekker blowjobs fremfor sex, har et sabla temperament og skriker hvis jeg mener noe annet enn han. Vi krangler ganske mye. Enkelte dager er det lyspunkt, mens andre dager er alt bare helt dritt. Han snakker om å flytte vekk herfra til sommeren nærmere hans familie, men tror ikke jeg vil det. Er rett og slett usikker på om jeg er glad i han på den måten jeg burde.. Har ingen romantiske følelser igjen. Vi leier en leil sammen som står i hans navn, kan jeg og mini bare flytte ut da og la han sitte igjen med leiligheten? Og bør jeg da evt betale min del av husleien til oppsigelsestiden på leiligheten er gått ut? Er 3 mnd oppsigelse her..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141425661-samlivsbrudd-og-noen-spm-rundt-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...