Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde innsett av 2 flotte fryseegg igår, og er dermed ruger igjen!

Dette er første gang jeg har satt inn fryseegg. Hadde et ferskforsøk i oktober som endte neg.

Er det andre som også er blitt rugere denne uken?

Noen som vet om hvor vanlig det er om det blir tvillinger av fryseegg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei og velkommen som "ruge-kollega"

Jeg har også blitt ruger 10.02 med to ferskegg etter neg. forsøk i sept.

Vet ikke noe om prognosen i forhold til tvillinger. Kanskje noen andre vet.

Lykke til med rugingen:)

Skrevet

Det er flere av oss som har blitt rugere denne uken i uke 5/6-tråden.

Gratulerer som ruger!

Skrevet

Hei hei :-) Jeg satte inn ett fryseegg på torsdag :-) Mitt første fryseforsøk også. Hadde et fersk forsøk i desember som endte negativt.

Håper på at det sitter denne gangen!!

Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Artig å følge flere som har hatt innsett på omtrent samme tid!

Synes tiden går så utrolig sakte.. og er bare så utålmodig på å kunne kjenne symptomer...

Når jeg har hatt uttakk og innsett, har jeg kjent så mye mer enn nå som jeg bare har hatt innsetting av fryseegg. Går på Progynova og Cyclogest, men merker ingenting...

Er virkerlig spent mot neste helg, da vil jeg kanskje merke noe?.. Har testet positivt på rugedag 8 tidligere!

Hadde et fersk forsøk i oktober, og da hadde jeg så mye symptomer den første uke, MEN så forsvant de.. Skjønte da at toget var gått, for slik var det ikke på mitt første ivf-forsøk som endte positivt.

Men kjenner jeg er SÅ på symptomjakt, selvom jeg bare er på rd 3 idag... Andre som har det slik?

Skrevet

Hei :-)

Jeg skjønner godt at du er på jakt! Det er jeg også!! det stikker litt i brystene og i underlivet nå. Er vel på rugedag 5 nå. Men det kan jo bare være Progestan som gir meg de symptomene.. vet ikke jeg nei...

Jeg er utrolig spent på neste helg jeg og! Tenkte at jeg ivertfall skal holde meg til torsdag :-) Men hvis det ikke har festet seg får jeg vel mensen før den tid...

Men det er vel bare å vente!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...