Gå til innhold

Og der kom kvalmen! Usj

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 7+0 i dag og kvalmen kom som kastet på meg i dag tidlig!

Noen som har tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste som hjelper her er å ta det helt med ro. Ikke alltid like lett med jobb, unger og styr.. Så det blir en del ublide turer på toalettet med hodet først her for tiden. Hold ut:) Jeg er 7+1 i dag og har holdt på et par uker . Ugg :(

Skrevet

Huff ja.. Har heldigvis klart å holde på maten foreløpig. Men tror det kan være greit å ha med litt niste på nattbordet. =)

Det her er vel takka for at jeg har klaga på lite symptomer :P hehe

Men men det går seg vel til!

Skrevet

huff kvalmen kjenner jeg alt til!!! den er med meg 24/7:( er sykemeld nå og verden rundt meg funker ikke..... tror jeg har prøvd alt?! er 12 uker på vei til mandag og alle sier det gir seg.... men NÅR?????????????:P:p hehe

men blir jo glad i hjertet når jeg tenker på hvorfor jeg er dårlig! :)

tror rett og slett ro i kropp og sjel er det beste, og søvn... og jeg går en liten tur på kvelden det funker, deilig med frisk luft:)

Skrevet

Ja den tanken hjelper litt her også.. Skal prøve tipset ditt i kveld, og gå en liten tur..Det hjelper jo mot søvnen også.

Er glad jeg har fri i dag, så kan jeg slappe av på soffaen. Får jo litt dårlig samvittighet da siden det er så flott vær ute. Men det får gå for denne gangen ;)

De sier jo at etter uke 12 så avtar kvalmen, krysser fingrene for at den snart forsvinner hos deg ;)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

7+1 kom kvalmen hos meg...skikkelig.. Vært sykmeldt siden, er nå 11+3, og det har bare blitt værre...deeeilig! hehe. blir mye tid her inne på BIM i alle fall, og myyye tv titting. Orker ingenting, og har i tilegg begynt å svime av når jeg kaster opp. (må bare klage litt)

heldigvis fortalte vi det til "alle" ganske tidlig, så de rundt meg er veldig forståelsesfulle!

Skrevet

Tror jeg har funnet en fin kombinasjon mot kvalmen. Har brukt Postafen i et tidligere svangerskap, men nå virket den ikke så bra. Så i går kjøpte jeg meg ingefærtabletter på apoteket. I dag har jeg nesten ikke merket kvalmen etter at jeg tok en postafentablett og to ingefærtabletter. Håper det holder seg sånn, det er sååå grusomt med denne kvalmen. Blææh...

Skrevet

Frøken_førstegangsprøver: Håper jeg slipper å ha det så lenge. Har ikke orket gjøre noen ting i dag bortsett fra litt klesvask og litt rydding. Og når sambo kom hjem klaga han at jeg var bortskjemt.. Fader heller.. Hadde likt å sett mannfolka gå gravide. Det hadde de neppe taklet.. *puuh måtte få ut litt irritasjon her'

Bringebærjenta: Ja de sier jo at ingefær skal fungere bra, fortsetter denne kvalmen skal jeg prøve det. Er ikke noe for å bruke medikamenter ;) Jeg krysser fingrene for deg jeg!! ;)

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

De fleste pleier jo å slippe kvalmen da...skal til legen på onsdag, og var snakk om at jeg skulle inn til fredrikstad for litt intravinøse karbohydrater..hehe

så kjipt at mannen din er sånn, hjelper jo ikke akkurat på formen! Heldigvis er samboeren min veeeldig forståelsesfull, og klager ikke på noe,eller maser på meg! Hadde vel fått depresjon i tillegg hvis han skulle gjort det!

Bringebærjenta: så deilig at du fant noe som hjalp...har prøvd det samme selv uten effekt, gir snart opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...