Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Vet babyen ligger i hodeleie da jeg var hos jordmor i går. Men jeg kjenner noe som rører seg langt oppe i kjeden.. :S er det normalt? skikkelig ekkelt,
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Nederste ende av livmoren er jo det du kjenner inne i bunnen av skjeden, så ja det er helt normalt å kjenne babyens bevegelser inne i skjeden når babyen begynner å bli litt stor.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Heisann.. Jeg er i uke 36 nå å har ofte sånne slag/spark som kjennes ut til å komme ut der nede.. Det er ordentlig ubehagelig og hatt det lenge dette svangerskapet.. Har ikke begynt nå for å si det sånn..
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Har kjent dette i livmorhalsen.Det er som om hele "greia" dirrer. Jeg er ikke kommet så langt da.Er snart 30 uker.Værst var dette for ca en mnd siden.Legen sier at barnet hadde stor plass.Og sparket nedover. Ellen
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Jeg har stukket en finger inn og kjent opp mot fremveggen (hvis dere skjønner, ut mot magen) og kjent bevegelser, og en baby rett innenfor.. Vil ikke si noe til mannen om dette, er redd han skal få ordentlig avsmak av sex pga dette Kjenner jo babyen røre seg med bare en finger inni, så hva gjør han når vi har sex..? Er 32 uker
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Anonym 12.00..Det høres jo helt sykt ut..Spurt legen om dette er normalt???
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Nei.. Men regner med det er det? Har jo tatt masse ultralyder, og alt har sett fint ut der hele veien.. Har ikke vondt eller noe, så det må da være normalt? Jeg mangler vel ikke noe som skal være mellom skjeden og baby? :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå