Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 Noen som har blitt gravid på disse pillene? Har begynt på dem for en stund siden da jeg ikke ønsker (les er livredd for å bli) Å bli gravid i gjen på lenge. Har ikke antydninger til noe som helst, men er som sagt livredd for å bli gravid. Noen som vet hvor stor sjanse det er hvis man er flink å tar pillene på rett tid hver dag? Har lite lyst å ta noe annet da disse er di allere beste p-pillene jeg noen gang har vært borti. Ingen bivirkninger eller plager . Setter stor pris på svar
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #2 Skrevet 12. februar 2010 Beskyttelsesgraden staar i pakningsvedlegget. Har du kastet det kan du sjekke paa felleskatalogen.no.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Jeg ble gravid på dem, ja. Men jeg tok dem nok ikke presis til samme tid hver dag, så er nok derfor.
Gjest Ellemelledisi-duharfisi Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Ja, med tvillinger. KAN ha noe med omgangssyke å gjøre, men tviler. Tror man alltid vil finne noen som har blitt gravid på prevensjonen man bruker.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Men hvis du er så redd hvorfor ikke bruke hormonspiral? Uansett, cerazette skal være en veldig sikker pille om man tar den på rett måte og husker at hvis en har hatt omgangssyke/diare er sikkerheten ikke lenger på topp.
Gjest Ellemelledisi-duharfisi Skrevet 12. februar 2010 #6 Skrevet 12. februar 2010 Stemmer det, men i min situasjon var det ganske lenge siden jeg hadde hatt omgangssyke. Minipiller har vel en prosent eller to mindre sikkerhet? Ikke at det utgjør en så stor forskjell. Kjenner heller flere som IKKE har blitt gravide på Cerazette.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #7 Skrevet 12. februar 2010 Kan ikke bruke hormonspiral da jeg ikke medisinsk sett skal ha så mye hormoner. Men takk for svar . HI
Gjest Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Kobberspiral + cerazette, da er du nok trygg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå