har fått lita pia Skrevet 12. februar 2010 #1 Skrevet 12. februar 2010 fy fan...satte med middagsbordet i går da katten startet å spy..kikket når jeg skulle tørke opp og så at det krøyp hverfall 2 riskornaktige makk/orm der...fikk gåsehud og måtte faktisk spy..det var da den minste 2.5 år lurte på om mamma hadde fått bæsj i munnen... men i alle fall fant jeg ut at det var lurt å hente ormekur... men så til saken: BØR JEG NÅ TA KUR SELV OG GI MINE BARN KUR?????????SELV OM JEG IKKE HAR SETT ELLER MERKET NOE PÅ OSS???? HAR HELT ANGST FOR SÅNN ORM OG MARK!!! er det noen bivirkninger om en ikke har mark/orm men alikevel tar kuren??? hjeeeeeeeeelp... og katta skal være ute i hvartfall 2 dager og huset skal steriliseres...
har fått lita pia Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. februar 2010 ja trur å det..huff takk;) skal dra rett opp å kjøpe til oss å!!!for noe herk...
Zitro Skrevet 12. februar 2010 #4 Skrevet 12. februar 2010 Holder i massevis med kur på pus, først 1 også1 til etter to uker... Da tar du knekken på første levende mark og eventuelle egg med kur nr 2.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå